Машина - не телефон: плюси та мінуси електромобілів Xiaomi
- Батарея (літій-залізо-фосфатна): 93,7-101 кВт·год
- Запас ходу: 630-830 км
- Потужність: 299-1548 к.с.
- Розгін 0-100 км/год: від 1,98 с (версія Ultra) до 5,7 с
- Вражаюча динаміка, як у суперкарів.
- Великий запас ходу - до 830 км.
- Ціна нижча за багатьох конкурентів (1 367 999 грн. в Україні).
- Вага майже 2 тонни.
- Молодий бренд у сфері авто - ще немає довгострокової репутації.
- Сервісна мережа поки що слабка поза Китаєм.
Фото: Xiaomi випускає сьогодні дві моделі електромобілів - седан SU7 і кросовер YU7 (mi.com)
Кросовер Xiaomi YU7
Характеристики
- Батарея (літій-залізо-фосфатна): 96,3-101,7 кВт·год
- Запас ходу: 670-835 км
- Потужність: 315-680 к.с.
- Прискорення - 100 км/год за 3,2 с
- Габарити: довжина - 5 м
- Маса - 2,4 т
- Один із найбільших запасів ходу у класі - до 835 км.
- Просторий салон і багажник (678 л - 1758 л, плюс 71 л у підпіллі та 141 л спереду)
- Дизайн у стилі преміальних кросоверів.
- Відносно невисока ціна - від 1 844 999 грн.
- Вага понад 2,4 т.
- Молодий бренд у сфері авто - ще немає довгострокової репутації.
- Сервісна мережа поки що слабка поза Китаєм.
- Інтер’єр: салони SU7 та YU7 отримують схвальні відгуки за якісні матеріали, сучасний дизайн та інтеграцію з екосистемою Xiaomi.
- Електроніка: користувачі (поки що нечисленні в Україні) відзначають зручність великих сенсорних дисплеїв, "розумних" функцій та швидку інтеграцію зі смартфонами.
- Динаміка: навіть базові версії забезпечують комфортний розгін, а топові моделі – однознчно спортивні відчуття.
- Позитивні відгуки: більшість власників у Китаї відзначають добру підгонку панелей та сучасний рівень збірки.
- Критика: деякі оглядачі звертають увагу на відсутність традиційних механічних рішень для аварійних ситуацій.
Фото: Стале-алюмінієві кузови своїх електромобілів Xiaomi вдягає на досконале шасі з ідеальним розподіленням маси по осіях (mi.com)
Інциденти та безпека
Світове товариство свого часу біло вражене, зокрема, таким моторошним випадком. У жовтні 2025 року в Ченду (південно-західний Китай) електроседан Xiaomi SU7 Ultra загорівся після аварії. Двері не відкрилися, очевидці намагалися вибити вікна, але міцне скло не піддалося, і водій загинув у вогні.
Причина подібних інцедентів в особливостях дверей: у SU7 та YU7 двері відкриваються електронно, без механічних ручок. У випадку відключення живлення - зокрема, через пожежу - це може перетворити машину на смертельну пастку.
З іншого боку, обидві моделі Xiaomi мають непогані результати краш-тестів: офіційні випробування показують достатній рівень захисту при фронтальних ударах.
Де придбати електромобіль Xiaomi
Найбільший і офіційний ринок електромобілів Xiaomi - Китай, де у 2024 році було продано більш як 130 000 седанів SU7 у. А кросовер YU7 у жовтні 2025-го навіть обігнав Tesla Model Y за місячними продажами (понад 33 600 авто).
У Європі та США є інтерес до двох моделей Xiaomi Auto, але офіційного запуску продаж не було. В Україні електромобілів Xiaomi продають приватні особи і мережа "Алло".
Найголовніше
Експерти вважають, що Xiaomi Auto вдало увійшла на такий конкурентний сьогодні ринок електромобілів. Його SU7 - спортивний та насичений технологіями седан, а YU7 - експресивний і практичний кросовер, які вже стали успішними у Китаї.
Звісно, компанії варто допрацювати деякі нюанси типу пожежної безпеки і приводу дверей, і можливо, розширити географію продажів та сервісну мережу - і тоді ці машини можуть стати серйозними гравцями на нашому ринку.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, скільки реально служить електромобіль в українських умовах і як можна цей термін подовжити.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались з чотирма електромобілями, які назвали найкращими для України у 2025 році.
При підготовці статті були використані матеріали Autogeek, Autobild та Autoria.