Б/в авто з Європи: чи справді там дешевше і на чому можна зекономити
Фото: серед вживаних автомобілів трапляються екземпляри з такими проблемами, що зникає сам сенс покупки (gettyimage.com)
Коли дешево - це погано
Слід зазначити, що у стрункій формулі "дорогий ремонт – дешева б/в машина" є один деструктивний нюанс. Існують поламки, дорогі в усуненні не тільки тому, що потребують великих трудових витрат, а й через дорогі запчастини чи через технічну неможливість.
Наприклад, деякі моделі автоматичних коробок передач не ремонтують, а замінюють повністю. Також є моделі двигунів, в яких виробником не передбачено капітальний ремонт – тобто після зношення основних деталей його можна тільки здати в брухт.
Звісно, українські майстри в більшості випадків навчилися відновлювати і такі агрегати. Але навіть в умовах України ціна у підсумку виходить така, мов йдеться не про ремонт, а про реставрацію.
Відтак, купуючи вживаний автомобіль з одним з подібних проблемних агрегатів, треба просити таку знижку, щоб згадана реставрація двигуна чи трансмісії окупилася. Але чи завжди покупець вживаної машини знає, які проблеми на нього чекають?
Тому перед покупкою вживаної машини, пригнаної з-за кордону, треба вивчити слабкі місця кожної бажаної моделі. І уникати чи особливо прискіпливо вивчати ті екземпляри, які укомплектовані згаданими "одноразовими" агрегатами.
Найголовніше
Покупка вживаного авто, європейський власник якого використав більшу частину ресурсу і не хоче витрачатись на серію ремонтів, має сенс. Тому що обслуговувати і ремонтувати машини в нашій країні справді дешевше, ніж в Європі.
Але треба чітко уявляти собі масштаб проблем, які сховані в конкретному екземплярі, який ви обираєте для себе – щоб співвіднести їх з можливостями українських СТО і вашого бюджету.
Раніше в нашій публікації ми обговорювали, як вибрати надійний вживаний автомобіль і давали з цього приводу деякі поради водіям.
Крім того, минулого разу наші автоексперти розбирались, як обрати позашляховик для міста і села і якими критеріями керуватись при виборі.