В якій країні автомобілі найдешевші: які ознаки і причини доступності

- Maruti Suzuki
- Tata
- Hyundai
- Toyota
- Kia
Фото: Maruti Suzuki Alto К10 (varunmaruti.com)
Maruti Suzuki Alto К10 $4800
Схоже, на сьогодні це найдешевший повноцінний автомобіль у світі. Фактично це типовий японський кейкар з його стандартною довжиною 3,4 м. Трициліндровий 1,0-літровий двигун розвиває 68 к. с., існує більш дорога версія з заводським ГБО під природний газ CNG (стиснений метан).
Фото: Renault Kwid (wikimedia.org)
Renault Kwid $5000
Специфічна невеличка машинка (менше хетчбека Renault Sandero), доступна тільки в Індії та Латинській Америці. В технічному плані типовий для індійського типажу набір: три циліндри, передній привод, коробка-"робот" за доплату. В Індії машина дуже успішна, і не в останню чергу через свою демократичну ціну.
Фото: Tata Punch (wikimedia.org)
Tata Punch $7100
Симпатичний і за нашими мірками кросовер з кліренсом 187 см, але без повного приводу. Має трициліндровий мотор об’ємом 1,2 л на 86 к. с., стандартну підвіску McPherson спереду та торсіонну балку ззаду. Попри простеньке шасі, модель насичена електронікою, у тому числі і системами допомоги водію. Звісно, за доплату можна отримати роботизовану коробку замість механіки.
Фото: Bajaj Qute (bajajauto.com)
Bajaj Qute $2900
Схоже, це на сьогодні найдешевший чотириколісний транспорт з кабіною у світі - хоча він і позиціонується не як авто, а як квадроцикл (мотоколяска). Заявити її на ринку як автомобіль заважає невідповідність автомобільним нормам безпеки.
Довжина Bajaj Qute 2752 мм, ширина - 1312 мм, а висота - 1652 мм, під оболонкою схований одноциліндровим моторчик потужністю 13 к. с. Машинка розвиває 70 км/год, але тільки за мінімального навантаження - з самим лише водієм всередині, без пасажирів і додаткового вантажу. Витрата палива не більше 3 л/100 км.
Висновок
З одного боку, дійсно, автомобілі в Індії дешеві. Проте вони все одно доступні дуже невеликій частині населення, на порядок більша частина якого має у сімейному гаражі лише мопед чи мотоцикл. Коротше кажучи, кількість автомобілів на душу населення в Індії утричі менша за Україну.
Раніше в нашій публікації ми розповідали, які машини продаються найкраще і обговорювали перелік моделей і маркерів.
Також у наших публікаціях нещодавно ми застерігали споживачів від п’яти грубих помилок, які роблять автомобілісти при виборі типу кузова.
При підготовці статті були використані матеріали АСЕА, Automotive News, GoodCarBadCar та Autocar.