H&M припиняє рекламу шкільної форми в Австралії після звинувачень у сексуалізації дітей

Компанія H&M вибачилася та видалила рекламу шкільної форми в Австралії після того, як користувачі соціальних мереж поскаржилися, що вона сексуалізує дітей.

Про це йдеться у повідомленні CNN.

“Ми глибоко шкодуємо про образу, яку спричинила наша реклама. Наразі дивимося, як будемо будувати кампанії надалі. Цю рекламу ми видалили”, — сказав CNN представник шведського модного гіганта.

Реклама, скріншот якої зробили кілька користувачів соціальних мереж, перш ніж її видалили, зображувала двох дівчаток початкової школи, одягнених у шкільну форму, з гаслом “Make those heads turn in H&M’s Back to School fashion”.

Turn head означає “бути настільки красивою, незвичайною або разючою, щоб привертати багато уваги”.

Це викликало бурхливу реакцію в соціальних мережах. Користувачі назвали її “моторошною”, “тривожною” і згадали власні історії про те, як їх “оглядали” в школі.

Австралійська письменниця Мелінда Танкард Рейст, роботи якої присвячені сексуалізації та шкоді порнографії, була однією з перших у соціальних мережах, хто виступив проти реклами.

“Чого ви хочете досягти такою рекламою? Маленькі школярки, як правило, не хочуть “повертати голови”. Велика кількість дітей, з якими я займаюся в школах, хочуть, щоб їх залишили наодинці, щоб вчитися та розважатися, і не привертати небажаної уваги до своєї зовнішності” — заявила вона в соцмережі X (колишній Twitter).

Після критики бренд попросив вибачення і видалив її.

Раніше бренд Balenciaga, який в останні роки перетворився з культового Модного дому на бренд-фрик, який створює начебто концептуальний одяг, але з дивним посилом, розуміють який не всі, втрапив у черговий скандал.

Читайте також:

More From Author

СБУ затримала російську агентку, яка «полювала» на бронетехніку ЗСУ під Бахмутом

За матеріалами СБУ 15 років тюрми отримав агент фсб, який шпигував за бойовими літаками ЗСУ на Дніпропетровщині

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *