У Києві сьогодні терміново зупинили рух потягів на частині ділянки синьої гілки. Між станціями “Деміївська” та “Либідська” сталася розгерметизація тунельних споруд, що загрожувало життю пасажирів. Рух було зупинено, пасажири були змушені діставатися домівок наземним транспортом, через це на зупинках утворилися черги.
Про це йдеться у сюжеті кореспондента ТСН Івана Воробйова.
Що відомо про аварію та як це вплинуло на пасажирів
Відео, як у тунелі метро між станціями “Деміївська” та “Либідська” по рельсах тече вода, приголомшило киян і гостей столиці. Підземний шляхопровід перетворився на справжню річку.
Рух поїздів від станції метро “Деміївська” до станції метро “Теремки” столична влада планувала закрити від завтра. Відповідне повідомлення зранку зʼявилося на сайті КМДА. Причиною називали технічні проблеми на перегоні між станціями, на вирішення яких відвели 6 місяців.
Утім, через розгерметизацію тунелю метро між станціями “Деміївська” та “Либідська” рух потягів на цьому відрізку синьої гілки терміново припинили вже сьогодні вдень. Тепер потяги синьої гілки курсуватимуть від станції метро “Героїв Дніпра” до станції метро “Либідська”.
Далі – пасажирський рух можливий лише наземним транспортом. В районі станції метро “Либідська” одразу утворились черги на автобуси і тролейбуси. Перші години розгублені пасажири буквально штурмували маршрутки. Дехто вже почав на цьому заробляти. Щоб усі пасажири змогли дістатися додому, столична влада оголосила про збільшення кількості наземного транспорту на маршруті, який дублює рух метрополітену.
Що відомо про станцію, де сталася аварія
Станцію метро “Деміївська” почали зводити влітку 2005 року, закінчили 2009-го. Офіційне відкриття “Деміївської” відбулося за рік – чекали на закінчення будівництва решти станцій черги. А саме будівництво не минулося без пригод – в січні 2006-го під час виконання робіт обвалилася опорна стіна і впав кран. Добудовані “Деміївську”, “Голосіївську” та “Васильківську” урочисто відкрили 15 грудня 2010 року тодішній очільник столиці Олександр Попов і прем'єр-міністр часів Януковича Микола Азаров.
Відновлювальні роботи триватимуть пів року
Цілий тиждень співробітники метрополітену в онлайн режимі спостерігали за тріщинами в тунелі, не зупиняли рух поїздів до останнього. Коли сьогодні вранці ситуація стала загрожувати життю пасажирів, сполучення на цій ділянці припинили.
Вже в понеділок аварійні бригади почнуть бурити свердловини та проводити геологічні й геодезичні дослідження – повідомили в метрополітені. Також тунель розкриють ззовні, для цього на поверхні викопають величезний котлован глибиною 10 метрів. За два-три місяці обіцяють оголосити причини підтоплення.
За попередніми розрахунками, відновлювальні роботи триватимуть щонайменше пів року. То ж житлові масиви Голосіївського району столиці, де мешкають десятки тисяч киян, весь цей час стикатимуться з транспортними проблемами.
▶ На YouTube-каналі ТСН можна переглянути за цим посиланням відео: ⚡ Головні новини за 8 грудня 2023 року | Новини України
Нагадаємо, в Києві 8 грудня з міркувань безпеки та з урахуванням технічного стану тунелю зупинили рух поїздів на ділянці синьої гілки метро між станціями “Теремки” – “Деміївська”. Поїзди курсують між станціями “Героїв Дніпра” – “Либідська”. Столична влада в екстреному порядку, на час ремонтних робіт, уже організувала рух наземного транспорту – автобусів і тролейбусів.
Читайте також: