“Укрзалізниця” відновила чергові онлайн-сервіси: про що йдеться

Після кібератаки на «Укрзалізницю» вже відновлено інтеграцію з «Армія+» для придбання квитків зі спецрезерву військовослужбовцями та моніторинг і автовикуп квитків у застосунку та на сайті. Також повернулася верифікація через «Дія.Підпис» для найбільш ажіотажних міжнародних рейсів.

Про це повідомили в пресслужбі «УЗ» 1 квітня.

Загалом «Укрзалізниця» вже відновила понад 90% пасажирських онлайн-сервісів.

«Незабаром повернеться портал замовлення додаткових послуг і програма лояльності. Також триває робота над поновленням відображення у застосунку квитків, які зникли з акаунту внаслідок кібератаки», — йдеться у повідомленні.

Щодо вантажних сервісів, то «Укрзалізниця» планує відновити у першій декаді квітня. Наразі всі необхідні документи на перевезення вантажів оформлюються у паперовому вигляді.

Нагадаємо, під час масованої кібератаки на «Укрзалізницю» не сталося витоку військових чи персональних даних. Про це сказав голова правління АТ «Укрзалізниця» Олександр Перцовський.

23 березня всі онлайн-сервіси «Укрзалізниці» були недоступні.

Читайте також

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *