Росія наблизилася до втрати усіх своїх субмарин у Чорному морі – Defense Express

Успішне ураження підводного човна Чорноморського флоту РФ “Ростов-на-Дону” у Севастополі ставить під сумнів можливість окупантів ремонтувати свої підводні човни у Чорному морі. Без ремонту російські субмарини, як мінімум, не зможуть вийти в море, а як максимум – зазнають аварії під водою.

До такого висновку прийшли у виданні Defense Express.

Окрім остаточно потопленого “Ростова-на-Дону” у Чорному морі РФ тримає ще три підводних човни аналогічного проєкту “Варшав'янка” – Б-265 “Краснодар”, Б-268 “Великий Новгород” та Б-271 “Колпино”, а також проєкту “Палтус” Б-871 “Алроса”.

Експлуатація всіх трьох “Варшав'янок” вкрай активна, тому потреба їх ремонту вища за норми мирного часу, навіть у бухті Новоросійська ворог тримає їх у напівзануреному стані.

Основним ремонтним заводом підводних човнів у Чорному морі для РФ є Севастопольський морський завод. Тобто для повноцінного ремонту їх необхідно загнати під удар в окупований Севастополь.

РФ не має практичної можливості відправити підводні човни на планові ремонти на Кронштадтському морському заводі на Балтиці, оскільки Босфор перекрито для військових суден Туреччиною. Ба більше, дуже сумнівною є можливість їх втечі і через “чорних хід” –  Азовське море та Дон.

Єдина можлива альтернатива – судноремонтний завод у Новоросійську, але він ніколи не займався підводними човнами. 

“Звісно це не означає, що у РФ вже “завтра” всі підводні човни стануть на причал. Більше того, скоріш за все, відсутність регламентних ремонтних робіт навряд взагалі змусить командування решток російського Чорноморського флоту щось змінити. Але виведення з ладу чотирьох підводних човнів РФ – це лише питання часу”, – наголосили аналітики видання.

Нагадаємо, в Генштабі ЗСУ підтвердили, що у Севастополі було уражено російський підводний човен “Ростов-на-Дону”. В результаті влучання човен затонув на місці.

Читайте також:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *