Користувачі “Київстару” скаржаться на новий збій

Користувачі “Київстару” скаржаться на черговий збій у роботі мобільного оператора. У багатьох абонентів зранку, 20 грудня, відсутній зв’язок і не працює Інтернет.

Напередодні ввечері на офіційній сторінці компанії опублікували допис, в якому повідомили про відновлення роботи застосунку “Мій Київстар”.

Однак у коментарях користувачі пишуть, що працює зовсім не все. У багатьох сьогодні відсутня мобільна мережа, не працюють Інтернет і застосунок.

У компанії “Київстар” знають про проблему зі звʼязком, вже працюють над її вирішенням.

“Спеціалісти компанії працюють над відновленням сервісів. Робимо все можливе, щоб усунути технічні проблеми якомога швидше. Перепрошуємо за незручності”, – зазначили в компанії.

Хакерська атака на “Київстар” – що відомо

Вранці, 12 грудня, абоненти “Київстару” поскаржилися на збій зв'язку, згодом у компанії заявили про потужну хакерську атаку.

В компанії запевнили, що персональні дані абонентів не скомпрометовані.

13 грудня хакерська група “Солнцепек” із Росії взяла на себе відповідальність за атаку на ІТ-інфраструктуру “Київстару”. Кіберзлочинці пояснили мотиви тим, що компанія забезпечує зв'язком ЗСУ.

15 грудня фахівці компанії відновили доступ до мобільного Інтернету на всій підконтрольній Україні території. Послуга працює в усіх стандартах зв'язку, зокрема 4G.

У компанії “Київстар” пообіцяли компенсацію для абонентів мобільного оператора через масштабну кібератаку.

▶ На YouTube-каналі ТСН можна переглянути за цим посиланням відео: Персональні дані таки могли вкрасти! Експерт про злам “Київстару”

Читайте також: 

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *